• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Промоція міста Брав участь

Доданий
30.09.2017
Номер
54
Інше

Тернопіль дійсно Файне місто, але про це мало хто знає. Нажаль у Українському, Європейському та світовому маштабі нас дуже часто путають з Черноболем. Так давай зробимо, щоб про нас дізнався увесь світ та захотів до нас приїхати!

Автор проекту
Тарас
Тарас Ковальчук
Бюджет
1 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центр

Опис

Опис проекту

Тернопіль - Файне місто і тут відбувається величезна кількість подій, але про це ніхто не знає. Іноземці часто плутають Тернопіль та Чернобіль. Також є пряма залежність, чим більше про місто знають тим більше до нього їдуть та більше інвестують, чим більше інвестують тим вищий рівень життя у місті. Тому головна проблема міста, це те що про нього мало відомо та мало говоярть, а якщо згадують то в негативному плані (вбили, вкрали, згвалтували)
Ми пропонуємо скласти річний план заходів та маркетинг план їх промоції. Взяти 3 основних локації для промоції. Створення головних посилів для реклами. Активна рекламна та маркетингова компанія в Українських ЗМІ. Залучення Тернопільської діаспори для промоції міста і краю у їх місцях проживання. Участь у міжнародних виставках та форумах у Польщі, Австрії та Ізраїлі та у національних виставка в Україні для представлення міста! Роздача інформаційно-рекламної продукції у поїздах та друк матеріалів у виданнях УкрЗалізниці. Створення та зйомка соціальної реклами про місто та розміщення її у ЗМІ. Організація прес турів та форумів блогерів.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Сім’ї, діти, молодь, люди похилого віку, гості міста, туристи

Проблема

Тернопіль - Файне місто і тут відбувається величезна кількість подій, але про це ніхто не знає. Іноземці часто плутають Тернопіль та Чернобіль. Також є пряма залежність, чим більше про місто знають тим більше до нього їдуть та більше інвестують, чим більше інвестують тим вищий рівень життя у місті. Тому головна проблема міста, це те що про нього мало відомо та мало говоярть, а якщо згадують то в негативному плані (вбили, вкрали, згвалтували)

Мета проекту

Щоб про Тернопіль дізнався увесь світ та захотів сюда приїхати!

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Скласти річний план заходів та маркетинг план їх промоції. Взяти 3 основних локації для промоції. Створення головних посилів для реклами. Активна рекламна та маркетингова компанія в Українських ЗМІ. Залучення Тернопільської діаспори для промоції міста і краю у їх місцях проживання. Участь у міжнародних виставках та форумах у Польщі, Австрії та Ізраїлі та у національних виставка в Україні для представлення міста! Роздача інформаційно-рекламної продукції у поїздах та друк матеріалів у виданнях УкрЗалізниці. Створення та зйомка соціальної реклами про місто та розміщення її у ЗМІ. Організація прес турів та форумів блогерів.

План заходів з реалізації проекту

Складення плану заходів та виставок на рік
Розробка маркетингової стратегії на рік з визначеними контрольними точками її ефективності
Розробкка сценаріїів та макетів для промоції. Зйомки соціальної реклами
Спільна робота в організації промоції та втіленні цих стратегій
Планове розміщення матеріалів у ЗМІ, планова участь у виставках та заходах.
Активні діяльність та перемовини з ЗМІ та міністерствами для безкоштовного розміщення соціальної реклами та промоції регіону.