• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Qr-коди з віртуальною 3D проекцією (на пам'ятках Тернополя) На голосуванні

Доданий
30.09.2018
Номер
60
Культура

Тернопіль - це одна з туристичних атракцій України. Аби привабити вітчизняного й іноземного туриста, забезпечити комфортне перебування та миттєвий, інтерактивний доступ до цікавої інформації, до прикладу, про історичні пам’ятки Тернополя, доцільним є встановлення інфо QR-табличок із 3D проекцією анімованого віртуального персонажу, який ознайомить із локаціями міста 7 мовами:UKR,PL,ENG,DE,FR,ES,CHI

Автор проекту
Бюджет
300 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центр

Опис

Опис проекту

Метою проекту є налагодити легкий доступ до інформації українською, польською, англійською, німецькою, французькою, іспанською та китайською мовами про головні, культурні та історичні атракції міста Тернополя шляхом створення інфо QR-табличок із 3D проекцією анімованого віртуального персонажу. Проект допоможе вирішити проблему ординарності в туристичній індустрії у порівняні з іншими регіонами та дозволить суттєво поглибити усі попередні напрацювання щодо уже встановлених табличок із інфо-текстом. Вирішення даної проблеми полягає у налагодженій співпраці ІТ спеціалістів, графічних дизайнерів, 3D моделювальників, перекладачів, науковців-істориків та технічного персоналу. Імплементація проекту стане технологічним авангардом та новизною на просторах рідного міста, що стане поштовхом для сприяння обізнаності навіть місцевого жителя щодо історії, культурних надбань та сучасних атракцій Тернополя. А іноземний турист матиме можливість захоплюватись та насолоджуватись технологічним інформаційним ресурсом без доступу до інтернету чи пошуку додаткових помічників, себто перекладачів. Таким чином, після отриманого ВАУ-ефекту від інтерактивної екскурсії Тернополем іноземних турист зможе виконувати роль промоційного агента, який заохочуватиме інших візитерів дослідити разом із анімованим віртуальним персонажем Тернопіль. Це, у свою чергу, принесе позитивний вплив на економічну сферу регіону.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Результатами проекту зможуть користуватись візитери та мешканці міста, іноземні туристи. Мешканці міста матимуть можливість поглибити свої знання щодо історії Тернополя, організувати цікаві та інтерактивні індивідуальні чи групові екскурсії безкоштовно. Освітні заклади використають базу Qr-кодів на табличках задля урізноманітнення та якісного подання інформаційного та екскурсійного матеріалу для школярів і студентів. Візитери, іноземні та найвибагливіші туристи матимуть виняткову нагоду поринути у світ туристичної феєрії культурними, історичними, архітектурними та сучасними пам’ятками Тернополя та пізнати відпочинок з використанням унікальних для регіону 3D проекцій.

Проблема

Проблема полягає у недостатньому оснащені міста Тернополя іншомовними знаками, інфо-табличками; відсутності великого спектру професійних чи перфоменсних перекладацьких екскурсійних послуг, зокрема французькою, іспанською, китайською, на низькому рівні німецькою мовами задля повноцінного досвіду вітчизняного та іноземного туристів. Ріст глобалізації суспільства зумовив виявлення проблеми недостатнього використання сучасних ІТ технологічних можливостей, створення 3D графіки і розширення технічних можливостей у місті Тернополі.

Мета проекту

Основна мета проекту є налагодження легкого доступу до інформації українською, польською, англійською, німецькою, французькою, іспанською та китайською мовами про головні, культурні та історичні атракції міста Тернополя шляхом створення інфо QR-табличок із 3D проекцією анімованого віртуального персонажу. Важливими аспектами є зацікавлення якнайширшої аудиторії до ознайомлення, вивчення, осмислення і збереження культурних та сучасних надбань Тернополя; формування поваги до культурного розмаїття міста, історії і цінностей; спроба вдихнути нове життя в архітектурні та історичні пам’ятки Тернополя за допомогою інноваційних технологій; розвиток відповідального і сталого туризму на базі культурної спадщини міста та регіону в цілому; привернення туриста задля покращення економічного потенціалу та майбутніх інвестицій.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Створення візуалізації, а саме інфо QR-табличок із 3D проекцією анімованого віртуального персонажу дозволить проекту створити єдине доступне унікальне та інтерактивне середовище регіону та країни загалом, що призведе до впровадження стратегії інтернаціоналізації в сфері туризму, міжнародної кооперації, виокремлення першості міста у використанні інноваційних 3D технологій на локальному рівні для широкого загалу; зміни культури відношення до інновацій; об’єднання традиційної сфери збереження культурної матеріальної і нематеріалної спадщини з інноваційними ІТ галузями та креативними індустріями.

План заходів з реалізації проекту

1. Зустріч з науковцями-істориками задля виокремлення культурних, історичних, архітектурних та сучасних пам’яток Тернополя на предмет створення короткого опису.
2. Опрацювання перекладачами інформаційних текстів польською, англійською, німецькою, французькою, іспанською та китайською мовами.
3. Співпраця із графічними дизайнерами, 3D моделювальниками, ІТ спеціалістами щодо створення 3D проекції анімованого віртуального персонажу зашифрованого у Qr-коди для використання без доступу до інтернету та озвучення тексту.
4. Виготовлення табличок та встановлення їх в потрібних локаціях.
5. Промоція проекту у ЗМІ та соціальних мережах задля проінформованості мешканців міста.

Фотографії