• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Тиждень креативного підприємництва в Тернополі/Week of creative entrepreneurship in Ternopil Брав участь

Доданий
30.09.2017
Номер
37
Інше

Проект передбачає проведення серії освітніх заходів (тренінгів, воркшопів, дискусій, презентацій, бізнес-сніданків) на тему креативного підприємництва в Тернополі за напрямками: мода, реклама, музика, відео продакшн та ін. із запрошенням експертів всеукраїнського та міжнародного рівня (із міст-побратимів міста Тернополя).

Автор проекту
Ірина
Ірина Яремчук
Бюджет
298 565 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центр
Адреса
Тернопіль

Опис

Опис проекту

Тернополяни, які працюють в творчих сферах (наприклад, дизайн, мода, архітектура, візуальне мистецтво, література, музика, театр/танець, кіно, радіо/ТБ, фотографія, цифрові медіа, ремесла), зазвичай не знають як заробляти кошти на улюбленій справі і перетворити її на бізнес.
Натомість у світі креативна економіка є дуже розвиненою. Вона стоїть на перетині культури, бізнесу та технологій. Ця сфера є дуже перспективною і ми хочемо, щоб вона розвивалася в Тернополі!
Проект передбачає проведення циклу освітніх заходів (тренінгів, воркшопів, дискусій, презентацій) на тему креативного підприємництва в Тернополі за напрямками: мода, реклама, музика, відео продакшн та ін. із запрошенням експертів з інших міст України, а також експертів міжнародного рівня з міст-побратимів міста Тернополя.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Цей проект для:
для талановитих людей, які не вміють заробляти кошти на своїй діяльності - близько 200 учасників;
для підприємців творчих сфер (мода, реклама, створення відео, музика та ін.), які хочуть розвиватися - близько 100 осіб;
для молоді, яка хоче в майбутньому займатися креативним підприємництвом - близько 200 учасників;
для всіх тернополян та гостей міста, які хочуть дізнатися про вітчизняний та зарубіжний досвід підприємницької діяльності - в необмеженій кількості

Проблема

В Тернополі є проблема безробіття, практично відсутнє виробництво, низький рівень зарплат, тернополяни масово виїжджають за кордон. Багато людей не знаходять можливостей для розвитку свого потенціалу. Молодь боїться розпочинати власну справу. Талановитим людям, які працюють у творчих сферах, зазвичай бракує практичних знань та навиків для того, щоб перетворити улюблену справу на бізнес, отримувати за це достойний дохід та створювати іншим робочі місця.
Ми не хочемо, щоб тернополяни працювали на "чорних роботах" на іноземців. Ми хочемо навчитися іноземного досвіду і вивести нашу економіку на новий рівень.
Як кажуть, людям треба дати не рибку,а вудочку :)

Мета проекту

Започаткувати проведення в Тернополі Тижня креативного підприємництва за участі міжнародних партнерів задля розвитку креативних індустрій у місті.
Провести більше 20 різноманітних подій за участі підприємців із Польщі, Латвії, Німеччини та інших країн.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Завдяки Тижню креативного підприємництва:
- талановиті тернополяни зрозуміють як перетворити своє улюблене заняття на бізнес,
- молоді підприємці творчої сфери матимуть змогу знайти досвідчених наставників для подальшої підтримки та консультацій,
- Тернопіль покращить міжнародне співробітництво з містами-побратимами через конкретну співпрацю, а не просто через угоди та наміри,
- ми заявимо, що Тернопіль - це місто, в якому розвивається креативна індустрія, в якому окрім розважальних фестивалів відбуваються інші змістовні події.
- тернополяни дізнаються про талановитих містян, до яких можна буде звертатися за послугами або якими можна просто пишатися:)

План заходів з реалізації проекту

Підготовка інформаційної кампанії для залучення цільової групи до проекту;
Організаційна зустріч з представниками інших міст України та міст-побратимів Тернополя з Польщі, Латвії, Німеччини та інших країн для узгодження програми;
Широка рекламно-інформаційна компанія, відбір учасників;
Проведення масштабного Тижня креативного підприємництва - комплексу з 20 подій (воркшопів, зустрічей, презентацій, дискусій, бізнес-сніданків)

Фотографії